lørdag 20. oktober 2012

"Sanselig jul"

Er du en av de som begynner å glede deg til jul ?

Jeg er så glad i jul, jeg... men jeg er ikke sånn super-mamma-har-tid-til-alt-og-har-julen-under-kontroll-blogger, men jeg blir glad når bøker som dette....



...kommer - Sanselig jul -.Masse inspirasjon og herlige bilder. Så selv om jeg ikke har overskudd til julen akkurat nå... så må det være lov å drømme seg litt bort, når lille M er lagt og kvelden bare er min...

...Jeg var rett og slett overlykkelig da boka fikk være med meg hjem på tirsdag, men jeg har ikke hatt tid til den før nå. Nå øser, pøser det ute - lysene er tent... og jeg er klar for et dypdykk...




Skal innrømme at jeg gleder meg til å pynte til jul i huset og med 6,3 meter under taket i stua, trenger jeg ikke bekymre meg for å få plass til stjerna i toppen - puh, en bekymring mindre ;)))



Hva med glass i stedet for lykter... I like <3





Tror faktisk jeg skal unne meg et kanelhus i år, som man kan skimte i høyre hjørne. Skal visst lukte kanel også... mmm juuuuul!


Alle bildene er fra Sanselig jul

Jeg har fire ballerinaer som dette... Har hatt de i vinduet tidligere, men de kan bli riktig så fine til julegrana også <3
De er fire sånne jeg-elsker-ting som mr T elsker-å-hate, ha ha!


Det er lørdag. Det pøser ute og vi bare koser oss inne med levende lys. Lille M har vært pjusk hele uka, så det er godt å bare slappe av sammen <3



Ønsker alle en fin kveld!

Klem fra meg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar