torsdag 22. november 2012

Happy....happy....

....Happylights!!!


Det var da som bare....
Hvorfor skulle det være såååå VELDIG vanskelig å få tak i disse snøballene, da!!!


Happylights snowball

Jeg er litt håpløs, for jeg kan se en ting... gruble over hvor fin jeg synes den er.... tenke på hvor jeg kan ha denne tingen... hvordan den ville ha tatt seg ut hjemme....
- og så etter laaaang tid, bestemmer jeg meg: DEN SKAL JEG HA.... Men hva er det da?
For sent! 
Det er nemlig ikke bare jeg som synes disse er fine. Forskjellen er at enkelte er litt raskere i tankegangen enn meg....


Happylights, snowball

Nå har jeg allerede dekket bordet med denne lenken og da holder det ikke å si til meg at de er utsolgt. Nei, da setter jeg himmel og jord i bevegelse....
Og tro det eller ei - den som leter, den finner :)

Frakten ble dyr... og det så mr T , upsssss - Han likte det ikke, kremt!
Men for meg er det er et enkelt regnestykke ;
Jeg skal på farten i dag og hadde tenkt å unne meg en matbit ute, men det dropper jeg lett og siden jeg dropper det, så er frakten praktisk talt dekket :) See?

Nå krysser jeg bare fingrene for at lagerbeholdningen på nett stemmer og at pakken blir sendt i løpet av dagen.... Da blir det HAPPYDAY :))


Jeg har dårlig tid og har hundre ting som skal fikses i dag, før jeg skal møte barseljentene :))

Håper alle får en fin tirsdag!


Klem fra meg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar