søndag 18. november 2012

Jeg elsker...

... LONDON!




Gledet meg i flere måneder til vår ekspress-to-dagers-kjærlighetstur og vips så var avreisedagen der. Kan love at vi nøt det til fulle!!! 

Det er noe med London som bare griper meg fullstendig... Flere ganger , midt i kaoset, måtte mr T spørre om alt var bra med meg for jeg var så stille - da skinte jeg som en sol og sa at alt var perfekt - "jeg bare nyter"... For jeg elsker virkelig London <3

Jeg elsker det yrende livet morgen og kveld... 



...og jeg elsker at tubèn tar meg fra et sted til et helt annet på sekunder... 


Notting Hill

Notting Hill var en drøm. Der kunne jeg nesten ha bodd selv... Vakre klesbutikker (de nyyydeligste butikkene til barn :) og de fineste små interiørbutikkene. Her fant vi  Graham and Green - butikk med ting som jeg elsker. Shipper ikke til Norge, så derfor var det stas å finne den. Tror nok kortet hadde fått kjørt seg hvis ikke mr T hadde vært med - det er nok en butikk for jentene på tur ;)), men lille M fikk et par tøfler derfra... 
De søsteste kutøflene  <3




Jeg elsker drosjene, hvor man egentlig burde ha prøvd å sitte med flosshatt... 




...og jeg elsker de to-etasje høye bussene, selv om jeg blir litt bilsyk av å sitte oppe - så denne gangen droppet vi det :), men de er fine å se på.




Jeg elsker å bo på et gammelt engelsk hotell og få frokost på sengen <3




Og jeg ELSKERRRR at Victoria`s Secret dukker opp i en shoppinggate... Hva var det? Typ 5 etasjer med undertøy, hvor det bare glitrer i diamantinnredningen og dufter himmelsk. Anbefales på det sterkeste å stikke innom her hvis du er i byen.... Himmelske priser også :)




Man kan jo gjerne føle seg litt sånn der inne, med englevinger, men denne ble ikke med meg hjem.... :)))



... men nok av andre ting som fikk være med.



Hamleys er et must hvis du er i London - verdens flotteste leketøysbutikk over flere etasjer. Skulle nesten ønske jeg var barn selv, men desto lykkeligere for at vi har barn hjemme som fortjener reisegaver og ikke minst julegaver :))
Boo måtte være med hjem. To stykker faktisk, siden det er en liten Gizmo versjon. Kanskje du har sett facebook-siden hans? Da er du en av over 5 millioner i såfall :))


Så er det Harrods da.... Man må bare innom her og gå gjennom etasjer med luksus, julepynt, klær, interiør... ja, ALT egentlig.... Har du mye penger, kan du lett gå bananas her. Hørt at hele senteret stenger for enkelte rikmannsfolk så de kan handle i fred og ro... 
De gjorde ikke det for oss, gitt.... knis!

Bilde er fra Pinterest, siden jeg tydeligvis har vært for
shopping-ør til å ta bilde selv...

Men jeg var heldig å få med meg min egen julegave fra Mr T herfra.... som jeg helt frem til julaften kommer til å late som jeg ikke vet hva er...., men som jeg har ønsket meg i flere år og virkelig prøvd å spare til....




Gleder meg <3




Lykkelig blir jeg også når et rosa hjørne som dette dukker opp... Drømmer om et slikt hjørne... Her oste det cupcakes lang vei og siden jeg ikke fikk smake (tåler det jo ikke), så unnet jeg meg en peppekakeform som plaster på såret :))




En stor snøkrystall som skal få pryde vinduene på kjøkkenet, kanskje....





Vi avsluttet turen ved St.Pauls. Tror mr T hadde gledet seg til å introdusere meg for verdens beste varme sjokolade som de har på cafèen ved siden av, Paul,  og han kjøpte den største to-go.... og DEN var verdt hele turen. Umulig å beskrive.. bare reis til London og smak den <3 Himmelsk!!




Likevel... den største lykken med å reise bort, må vel være å komme hjem igjen og se lille skatt smile av glede over gavene hun har fått...




... før hun denger katta, kaster den i gulvet og ler <3


Snart kommer storesøster hjem og det venter reisegaver til henne også... og julegaver... og ikke minst kalendergaver - lykke!!


London er over for denne gang, men vi kommer snart tilbake.... 


Fin søndags kveld til dere!

Klem fra meg




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar