onsdag 31. oktober 2012

Roser...

... gjør meg rett og slett super HAPPY :))




Tror jeg i gjennomsnitt kjøper en bukett i uka... selv om disse rosene nesten alltid holder i to uker. 
Jeg skal innrømme at jeg er elendig på å holde andre type blomster i live, derfor har det blitt til at jeg bare kjøper roser. 


Fine roser fortjener fine vaser og jeg elsker "Boblen"- vasene fra Finn Schjøll...




Er jeg heldig og har mange roser som nå (pga av koselig selskap, snille venninner og en god kjæreste:), kan jeg bruke alle fire størrelsene. Fint, fint å dekke et langbord med. 




Et knallgodt julegavetips fra meg til deg <3
- på en onsdag :)))


Siste dagen i oktober og Kong Vinter har kommet til Sukkertoppen. Jeg liker det ikke, men mr T er overlykkelig, for han er ute og kjøper snøfreser. Tror ikke jeg har sett han så lykkelig på lenge. Kunne nesten se antydning til små hopp da han var på vei til bilen, knis. 


Happy onsdag!


Klem fra meg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar