lørdag 3. november 2012

Julekuler i november

.
Jeg er en ivrig samler av julekuler....
Elsker å finne den ene spesielle... eller de to... eller de fire.... som jeg bare MÅ ha :))

I år mener jeg at vi er nødt til å få flere, for vi skal ha et stort tre.
Så da ser jeg det nesten som min plikt å dra ut på jakt ;)))

... og se hva jeg fant....




... fra Lene Bjerre. 
Den nye Interflora-butikken på Strømmen Storsenter bugner over av de fineste kulene. Vanskelig å velge... Alt for dyre, ellers hadde flere blitt med hjem, men det fikk holde med en stor og en liten kule  :)




Et hot tips er egentlig å kjøpe julekuler etter jul. Da er det gjerne halve prisen og det passer min lommebok bedre. Det er ingenting som er koseligere enn å pakke opp små pakker fra i fjor som man nesten hadde glemt :))
- Men noen ganger klarer jeg ikke å vente....


Det er lørdag og vi har hatt en søvnløs natt.
Forstår ikke helt hva som skjedde, men lille M skulle ikke sove. Leke, ja - sove, nei. Likevel er hun pigg i dag, mens mammaen har drukket så mange kopper kaffe at det kribler helt ned i tærne - men fortsatt trøtt.

Snart kommer mamma og pappa med seng til storesøster. Gleder meg og er så spent :)
Pappa har lagd den til henne.... og da er det ekstra spesielt. Verdens beste pappa <3


Håper alle får en god lørdag <3


Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar