mandag 5. november 2012

Endelig...

.... er rommet til storesøster ferdig.




Sengen hun har ventet på, er endelig ferdig og på plass.




Rommet hennes har skråtak, så det ble vanskelig å få plassert en vanlig seng der uten at den "spiste" opp hele rommet. Gleden var derfor stor da pappa sa han kunne lage en til henne. Han har klart å trylle frem fine ting før, men jeg var likevel spent på hva som ventet. Det ble mye jobb for han, men det ble veldig bra. Hele rommet virker større og mye lunere  <3 



Skulle nesten ønske det var jeg som skulle krype oppi denne hulen i kveld..., 
men storesøster har ventet så tålmodig på en madrass, så hun fortjener det veldig!

Etter hvert blir det også skuffer under sengen... men det er foreløpig ingen hast. 


Det blir ikke så mange bilder av rommet hennes. Det er hennes private sone som hun skal få ha i fred, men jeg knipset bilder av noen av de sjarmerende vennene som har fått flytte inn også ;)






Både store og små Maileg kaniner er på plass...  (Ja, de er i ALLE rom, ha ha - Mr T elsker de!!) og disse "armer-og-ben"-apene må man jo bare glise av.




Mandag, mandag, mandag...
Hvor ble helgen av?

I dag kom snekkerne tilbake og det er litt hjertesukk når jeg ser at hele badet oppe er kaos og et stort stilase står midt i stua.... Har egentlig lyst til å pakke inn hele huset med bobleplast, men det virker kanskje litt hysterisk?
Kan ikke legge meg i fosterstilling, men det er ikke langt unna... Forhåpentligvis er det bare kaos ut denne uken :)

Fin kveld!!

Klem fra meg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar