søndag 25. november 2012

Osteklokke

Skal ærlig innrømme at julen har tatt et kraftig grep (aaalt for tidlig) og når man først havner i dette grepet, er det praktisk talt umulig å komme seg ut... Så i dag, på Ulven gård, fant jeg en osteklokke og jeg brukte nøyaktig en time på å overbevise mr T om at dette var et fantastisk kjøp. Pøste på med de vakreste bildene på inn og utpust... og han bare "en osteklokke?...".




"Ja, ja, hvis det gjør deg så lykkelig..." Overlykkelig er riktig ord!!!
Love love love <3




Har vel egentlig ikke helt bestemt meg for hva som skal være inni, men noe har fått prøve seg allerede. Og denne lille engelen fra "Wendt-kuehn" er så skjør at den tror jeg kanskje skal få bli :))


I dag har vi hatt en superkoselig familiedag <3
Elsker å våkne opp, spise en lang frokost - uten å ane hva dagen bringer :))
Har den fineste familien og verdens beste kjæreste . I dag føler jeg meg bare heldig !

Ny uke er snart i gang. Bare å kaste seg i det...
Fin kveld til dere!

Klem fra meg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar