onsdag 28. november 2012

Så ble det happy....

.... happy stemning hjemme <3
Snøballene er i hus - vill og uhemmet jubel - wiiiiii !




Takk til Linneas hage som reddet en desperat happylights-kvinne . I dag står det utsolgt - vips så var de borte igjen, gitt.




Men sånn mellom deg og meg - jeg var ikke særlig happy da jeg sto med en boks full av baller i den ene hånden og en lyslenke i den andre. 
Bare press lysene inn liksom.... Holdt på  knuse den første ballen og jeg skal innrømme at det kom noen usjarmerende gloser da den ene pæra gikk.... Pluss at jeg ble litt desperat over tanken på at mr. T kanskje har rett for en gang skyld....- at det...gulp...bare er noe dritt !?!




Men neiiiidaaa !
Det kan bare virke som at jeg, i meget korte perioder selvsagt, ikke er den skarpeste kniven i skuffen - ofte skarp, men ikke alltid. Dette var tydeligvis en av de gangene, for det var ikke så vanskelig egentlig. Ballen har nemlig en sprekk som lenken lett presses inn i og vips forsvinner den... Enkelt og greit. 

Lenken har allerede fått prøve seg flere steder og var fantastisk fin hengende på en stige jeg har i stua...men det synes lille M - eller frøken røsk og riv - også, så den kan ikke bli hengende der. Derfor ligger den nå på hylla i gangen, enn så lenge, og det beste av alt:

MR . T ELSKER DEN!!!!! 

Han har til og med postet denne kommentaren på facebook;
"Jeg må jo innrømme; at jeg blir positivt overrasket og ganske imponert over min kjæres oppfinnsomhet og kreative løsninger for å pynte opp tilværelsen her hjemme for oss!"


Ja, ja, frøken Sukkertopp vinner igjen ;)))
Hører jeg en fanfare i det fjerne?


Håper alle har en fin onsdag.
Jeg kom litt dårlig ut fra startstreken, men dagen blir stadig bedre. Akk ja, ikke hver dag kan være en dans på roser :))


Klem fra meg





2 kommentarer:

  1. Hvis det er noen trøst endte en pære på de evige jaktmarker her og etter en intens kamp for å stappppe den inn i kulen:) Men alt endte godt også her og nå er den stjernen i en gigantisk borddekorasjon som dekker hele spisestuebordet. Fint:) Håper alt er bra med deg og prinsessen og at vi ses snart! Klem A

    SvarSlett
  2. Så hyggelig av Mr.T å skrive sånne fine ting på Face da :) Kan desverre ikke skryte på min hjertemann sånne saker akkurat..hehe.. Fint ble det hvertfal hos deg, med Happy Lights, selv om den ene pæra måtte bøte med livet ;) Håper vi sees snart! Er det satt noen dato for jentejulebordet tro? klem

    SvarSlett