onsdag 10. oktober 2012

God morgen...

... høsten <3




Jeg har sagt det før og sier det igjen - Jeg elsker høsten! 




Vi var tidlig oppe alle fire i dag og rakk å kose oss med felles frokost før storesøster fartet til skolen. Lille M er som vanlig den som er mest våken og i strålende humør :)) Tror hun koste seg ekstra med frokosten i dag, siden alle var der... Hun elsker selskap og spiste så mye at hun sovnet i ren utmattelse <3  Go´klumpen. 
Passet egentlig veldig bra, for da rakk jeg å plante litt ute... før dagen på nytt startet for lille M. Venter bare på noen trær som mr T kommer med, så blir det utebilder :))

Ellers har Frydenlund kassa blitt pimpet til høsten :))






Det er onsdag og helgen nærmer seg nok en gang. Denne helgen har jeg bursdag og selv om jeg begynner å bli gammel... - bursdag er bursdag - og jeg ELSKER bursdag <3 Ekstra koselig er det jo at lille M er her og kan feire med oss - det er en stor gave i seg selv. 

Hun har kjolen klar <3




Fin høstdag til dere !!

Klem fra meg 




2 kommentarer:

  1. Hei, så fine haustbilder:)
    Heilt enig, hausten er fantastisk!

    God tirsdagskveld til deg.

    SvarSlett
  2. Så koselig at du titter innom :)
    Ja, høsten er bare en drøm...

    Ønsker deg en fin, fin uke videre!

    SvarSlett