søndag 28. oktober 2012

Plaske, plaske...

ENDELIG er badet oppe ferdig
...(hvis vi ser bort i fra et bitte liten detalj, som at hele utforingen på takvinduet må byttes ut... noe jeg rett og slett ikke orker å tenke på akkurat nå... Derfor har jeg lagt det i en ignorerings-boks så lenge, sammen med annen snekker-irritasjon....)

Uansett - Jeg kan endelig plaske i badekaret  (jiipppiiii) ....




 under stjernehimmelen....




i en lavendelrus....


Helt fantastiske produkter som jeg fikk i bursdagsgave av tanten min. Bør absolutt prøves <3

Foreløpig har vi ikke lys på badet, rett og slett fordi vi ikke blir enige om hva vi liker, men stearinlys duger for meg... 
Så når store og små har lagt seg, tusler jeg inn på badet og nyter en stille stund, før jeg drar med meg selv og lavendelrusen i seng :)
Det er lykke i hverdagen, det <3


Søndag og sol :) Litt trøtt siden dagen startet 05 i stedet for 06... (mener at det å stille klokka er oppskrytt), men straks skal vi ut og kanskje den kalde lufta vil sette fart på kroppen.


Fin søndag til dere <3


Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar