mandag 7. januar 2013

Hurra for kjærligheten....

.... og velkommen 2013!

Pinterest.com

Vi legger 2012 bak oss og ønsker 2013 velkommen. 
Året som gikk skal tenkes tilbake på med et smil, for det er lille M sitt år.
Det har vært det beste og lykkeligste året i mitt liv.... 


Pinterest.com

...med noen fartsdumper underveis... 
Et liv er ALDRI uten fartsdumper... 

Året ble avsluttet med et vakkert frieri - Et klyp-meg-i-armen-frieri <3 Jeg skal gifte meg !! 
Lykkerusen tar jeg med meg inn i 2013. Bryllupet skal ikke stå før i 2014, men det betyr at dette fantastiske året skal være planleggingsåret :)) For et år det skal bli !!

Jeg har rett og slett bestemt meg for å ha det bra dette året; 

  • Jeg vil søke de veiene som gir meg glede og overskudd i hverdagen. 
  • Jeg vil dele tiden min med mennesker jeg er glad i og ikke bruke krefter på ting jeg ikke kan gjøre noe med. 
  • Og viktigst av alt - jeg vil feire kjærligheten !!

Jeg skal gifte meg med han som var ment for meg hele tiden. 
Han jeg elsker mer enn noe annet. 
Han som fikk meg til å tro på kjærligheten igjen. 
Han som viste meg veien til lykken <3

Klissete? - JEPP -  Alt er lov i 2013, også kliss.... 


Fiiin mandag til dere!

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar