søndag 23. desember 2012

Snart jul....

.... for liten og for stor...



Tiden frem til jul har gått så alt for fort. Vi har glemt pepperkakene og må ta de i romjulen. Jeg hadde all verdens tid - trodde jeg - men sitter her på lille julaften og må bare erkjenne at ikke alt gikk etter planen.... Men hva gjør vel det ? 
Det blir den fineste julen - uansett :)) 

Den beste julegaven stabber i snøen utenfor med verdens beste pappa... For en lykke å se de røde kinnene og den rennende nesa, smilende og undrende på en og samme tid... Forsto ikke helt hva som skjedde da pappa kastet en snøball opp i luften. 




Bordet til julaften står klart og mine Happylights kom endelig til sin rett. 




Nissene er plassert.... og siden det er så varmt i huset at fyring er uaktuelt, er vi kreative og slenger et par nisser inn her også :))




Treet er endelig ferdig pyntet... Vi var slett ikke enige om når det skulle pyntes, men jeg måtte vente helt til lille julaften... og furtet vel noen timer for det. 

Men ååhh, så vakkert det ble. Nesten tre meter høyt og det dufter herlig.




Så da er vi nok i mål. 

I morgen kommer familien min til julemiddag... Mr T står for middagen og desserten - herlige mann! 
Gleder meg nok like mye til julaften  som de små :)) 



Ønsker dere alle en riktig god jul - Må det bli den beste for dere alle <3

Klem fra meg









1 kommentar:

  1. Riktig god jul Silje !!! Håper du får en fredlig og fin høytid i nytt hus med verdens nydeligste lille frøken <3

    SvarSlett