torsdag 7. februar 2013

Fargeglad

Jeg trenger farger rundt meg. Det påvirker rett og slett humøret . Derfor har jeg lukket øynene for den svart-hvitt trenden som har vært (-og som fortsatt er for noen...).
Svart gjør meg deppa og hvitt-hvitt blir jeg bare blek av, så på Sukkertoppen er det farger... Trendy eller ei ;))




Elsker ranukler - DET er jeg ikke alene om i bloggverden :)  Fine, fine vårfarger - litt her og litt der. 




Stua har fått en dæsj av rosa - ikke mye - men nok til å gjøre meg super happy....




... og det gjorde heller ingen ting at lille M fikk denne fargeklatten av en bil til bursdagen sin (av oss, knis ). Den durer litt frem og tilbake... men skal ærlig innrømme at den får stå parkert i stua når lille M har lagt seg. 




Harmoni, harmoni, harmoni <3




Nyter en stille kveld...
Fantastisk at det snart er helg :))

Klem fra meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar