mandag 4. mars 2013

Jakten på Buddha...

...er over.
Den endte på Milla Boutique <3


Jakten har pågått så lenge, at jeg nesten hadde glemt den.... Helt til denne skjønne, lille saken i tre plutselig sto foran meg - og bare "jeg skal bli med deg hjem"... og jeg bare "for all del :)))))))) ".

Kanskje Buddha-trenden og hodeskalle-trenden er ett og samme - og vips snart borte... Men denne skal få stå, litt her og litt der.... For meg symboliserer den ro og harmoni, ikke en trend (selv om den passet knakende godt til interiøret på badet). Denne hodeskalle-greia er ikke min greie, så den kan godt få flakse videre :))




Min Buddha skal foreløpig få stå på badet oppe... Der kan den ose rooooo og harmoniiii i en hektisk hverdag.


Fin kveld til dere alle <3

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar