torsdag 13. desember 2012

Velkommen til oss...

Magda :))


Jeg er ikke spesielt glad i rødt, men jeg nekter - NEKTER - å la julen bli totalt svart/hvitt... Derfor tar jeg i mot Magda med åpne armer (og en bitteliten jubel). Litt rødt får det gradvis bli, men da i form av nisser. Lille M elsker Magda allerede, mest fordi lua er god å suge på, knis :))

En ting til har kommet i hus... Nok en gang overrasker mr T.
Han har tydeligvis irritert seg grenseløst over stjerna i vinduet... Joda, han har gitt uttrykk for det, men jeg har ærlig talt ikke tenkt så mye på det... Men det skal sies om mr T ; han går sjelden og irriterer seg. Enten shiter han i det eller så fikser han det - veldig ofte det siste.
Likevel ble jeg bittelitt overrasket da han, nærmest med stjerner i øynene, fortalte om en julestjerne han hadde sett på Bella Maison - en større , en som var MYE finere enn det rakkelet jeg hadde hengt opp liksom.... Og simsalabimmmmmm;




...Så var plutselig min hvite stjerne byttet ut med denne i sølvskimmer.... og den er STOOOR.... Denne mannen altså :))




Liker, liker, liker <3


I dag er det 13. desember og Lucia ! Gleder meg veldig til lille M er litt større og skal gå i tog. Jeg har hatt en fast tradisjon, så langt det har gått, å stå opp i otta og se Lucia-toget på svensk tv... Men ikke i dag. I dag var nemlig Mr T - himself - på "God morgen Norge". Da får Lucia være Lucia <3
Han har nemlig laget en app ; " Førstehjelp på barn". Morsomt å se, mest fordi han brenner sånn for dette. Det er en fantastisk app, så har du barn bør du titte på den. I skrivende stund ligger den faktisk på 1.plass over mest populære app'er. Stolt Sukkertopp i dag <3

Ellers har det vært en ordne og fikse dag... Først koselig barseltreff, deretter julegaveshopping. Lille M hater shopping, ha ha. Alle vet hvem vi er i dag...
Noen jeg undrer meg litt over, og misforstå meg rett nå for jeg er veldig glad i gamle damer, men når et lite barn sitter og hyler i vognen, tror man seriøst at det hjelper at en fremmed dame med pelslue stikker hodet helt ned i vognen? "Er du så lei deg, du da?" "NEI; jeg er vettaskremt - hvem er du og hvem eier den katta". Det vrælet ga i alle fall mor hetetokter.

Nå er det bena i sofaen og et glass rødt før natten kommer!

Fin kveld til dere <3


Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar